ajuste.

en positiv grej måste jag iaf skriva..
hittade en lägenhet på internet som det stod noll info om så jag & alex ringde på den och de é 60 kvm & kostar 4900/månd. AS NICE JU.
skulle ringa på lördag igen och då evnt. komma och kolla på den eftersom han inte var hemma förens då.
men jippi isf.
Då é jobb gånger 2 ordnat.
Lägenhet.
Bil
-eller snart så eftersom jag skicka in lån papperna igår med underskrift och grejer. (é det ngn som vet ngn schysst halvkombi eller ngt till salu?) behöver en stor med, så att barnvagnen får plats i bagageluckan.

så det é bara att spara pengar och vänta ut ungen (: 
yey, längtar galet till den 12'e.




men det var mitt positiva inlägg så nu ska jag dra och sura igen.
SEEEE YA'

2 kommentarer
elins kommentar

hahah gummsan!<3 sluta sura be happi ;) vart ligger lägenheten då? :D


2011-07-07 @ 23:11:47 | URL: http://el1ntherese.blogg.se/


elllis kommentar

wooow, de går braa nu kompis de går braa nu! haha aah undrar samma som elin, vart ligger lägenheten :o? nyby :D !! <3


2011-07-08 @ 12:38:19 | URL: http://justlikeelli.blogg.se/



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: