Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt är att skjuta upp det.

u-s-c-h-a-n-a. idag mår man som man förtjänar tänkte jag skriva, haha. nej jag har inte druckit, kommer inte hända. absolut inte nu när jag sett min älskling! men dåligt mår jag, hade ju huvudvärk igår och mår inte bättre idag, jag börjar bli sjuk, vilket jag inte har råd med. ska ju förfan jobba om 2h. ÅH VAD SKA JAG GÖRA
hur länge brukar det hålla i? 

jaja, idag när jag vaknade låg magen högre upp som den aldrig gjort förut, men sen efter jag ställde mig så var den som vanligt igen. lill skiten hade väl smitit upp under natten. det var mys!

nu ska jag se om pilla kan jobba åt mig annars blir det ett jobbigt jobbpass idag..



bild från när jag var i dublin


I'll be burger king and u'll be mcdonalds. I'll be having it my way, and u'll be loving it.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: