...

nu é jag hemma efter att jobbat ett kort pass idag (:
har precis lagat köttfärssås som blev för tok för mycket så nu sprängs jag men gott var det.
så nu sitter jag mätt och kollar på The Big bang theory, vilket jag älskar & funderar hur jag ska kunna hålla mig vaken hela natten?  måste försöka vända på dygnet så jag sover på dagarna ist, ojo - när jag behöver vara vaken dag så kan jag inte sova på natten när jag behöver vara vaken på natten så kan jag inte sova på dagen?! jävla skit säger jag bara.. 

har hela huset för mig själv i helgen, ingen é hemma mer än jag och mina kissekatter. så mor mi har köpt en bamse räkbomb till mig så jag kan slänga i mig imorgon innan jag åker till jobbet och vindruvor samt jordgubbar!




















0 kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: